4 marca 2022
Subskrypcje, czyli jak sprawdzone informacje są ważne w czasach próby (wojny)

Zawsze gdy dzieją się rzeczy okropne, przerażające, budzące strach instynktownie sięgamy po informacje. Łapczywie szukamy wszelkich doniesień potwierdzających nasze obawy lub dających nadzieję, że będzie lepiej. Dwa lata temu, w marcu 2020 rok, nasz wewnętrzny świat informacyjny zwalił się gdy okazało się, że jakiś tajemniczy wirus zwany COViD-19 zabija najpierw tysiące, a potem miliony ludzi […]

Read More
15 marca 2020
Czy w obecnych czasach (koronawirusa) warto budować podstawy biznesu subskrypcyjnego?

Kto będzie potrafił zagospodarować ruch jaki pojawia się na serwisach internetowych w czasie zagrożenia koronawirusem ten odniesie sukces biznesowy i przetrwa jako wydawca/medium w przyszłości. Gołym okiem widać, że obecny wyścig informacyjny uwypukli problem z jakimi zmagają się media, czyli budowanie skutecznego modelu biznesowego w sieci. Część wydawców oferujących odbiorcom cyfrowe wersje produktów, dostępy płatne, […]

Read More
18 lipca 2019
Nie pozwalaj firmie Google na samodzielne stworzenie wizytówki Twojej firmy

Przypadek francuskiego lekarza psychiatry, który pozwał Google za odmowę usunięcia anonimowych komentarzy pod jego wirtualną wizytówką pokazuje, że pozostawianie swobody innym internautom w tworzeniu treści o Twojej firmie nie prowadzi do niczego dobrego. Lekarz sprawę z Google przegrał i jeszcze musi pokryć 2 tys. euro kosztów sądowych. O co chodzi? Google My Business to wizytówki […]

Read More
19 maja 2019
Dlaczego ważny jest profil firmy w Google Moja Firma

Wszyscy już to wiedzą - nie ma biznesu bez prowadzenia działań SEO dla strony www czy pozyskiwaniu ruchu z kanałów social media. Obojętnie jaki model biznesowy Twoja firma reprezentuje to kanały bezpłatne (SEO) jak i płatne (SEM) Google są pewnie wykorzystywane do uzyskiwania wzrostu przychodów, czy przynajmniej zwiększenia rozpoznawalności marki/brandu. Jest jednak jeden produkt Google, […]

Read More
5 maja 2019
Kiedy sięgać po gotowe rozwiązanie technologiczne, a kiedy warto budować własne?

Odwieczny problem firm rozwijających się w internecie: utrzymywać własne rozwiązania technologiczne czy sięgać po gotowe platformy, pudełkowe, rynkowe. Szukanie odpowiedzi często zaczyna się od sprawdzania strony kosztowej decyzji o korzystaniu z gotowego rozwiązania i zewnętrzny dostawca przegrywa na starcie. Jednak czy analizując taki problem dobrze postawiliśmy pytanie? Czy to tylko kwestia bieżących kosztów? Doświadczenie w […]

Read More
28 kwietnia 2019
Jak pokonywać przeszkody i prowadzić skuteczną transformację cyfrową...

Wielu menadżerów z pewnością wie, a nawet przekonało się osobiście, co kryje się pod formułką "cyfrowa transformacja". Cyfrowa transformacja w wielu branżach jest już na zaawansowanym etapie, świat wielu usług i produktów przeniósł się całkowicie do kanału online, a dla wielu branż digital jest już głównym źródłem przychodów Jednak dopiero spojrzenie z zewnątrz pozwala na […]

Read More
DigitalFlow.pl sp. z o.o. KRS: 0000857582, NIP: 5213905733

digitalflow.pl 2020